bazarnews

کد خبر: ۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
در حالی که تاکنون 39 درصد جمعیت کشور به شیوه اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت کرده‌اند و رکورد سال 2015 ژاپن در این زمینه شکسته شده، ستاد سرشماری کشور اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام اینترنتی تا ساعت 24 روز جمعه 30 مهرماه تمدید شد.
بازار نیوز- ستاد سرشماری کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن تشکر از هموطنان عزیزی که با مشارکت در سرشماری اینترنتی با عبور از اهداف پیش بینی شده دستاوردی افتخارآمیز برای کشور فراهم کردند، با توجه به اینکه روند ثبت نام اینترنتی به دلیل استقبال عمومی همچنان رو به افزایش است به منظور پاسداشت و ارج نهادن به این مشارکت بی نظیر مدت سرشماری اینترنتی به صورت همزمان با مرحله دوم سرشماری حضوری تا ساعت 24 جمعه 30 مهرماه تمدید شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: برای جلوگیری از دوباره شماری و هرگونه خطای احتمالی ثبت نام در سامانه سرشماری تا قبل از مراجعه مأمور سرشماری به خانواده ها معتبر است بنابراین هنگام مراجعه مأموران سرشماری خانواده ها باید اطلاعات خود را از طریق مصاحبه حضوری در اختیار مأموران قرار دهند و پس از آن ثبت نام اینترنتی مردود است.

در همین حال، علیرضا زاهدیان قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن با بیان اینکه از صبح فردا 28 مهرماه سرشماری حضوری از درب منازل شروع خواهد شد، تصریح کرد: افرادی که به شیوه اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند کد ثبت‌نام را به مأمور سرشماری خواهند داد و اگر ثبت‌نام نکرده‌اند همان موقع به این شیوه ثبت‌نام از آنها انجام خواهد شد با این وجود این فرصت برای خانوارهایی که هنوز مأمور سرشماری به آنها مراجعه نکرده است، می‌توانند به شیوه اینترنتی ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی افزود: تا ساعت 6 عصر امروز بالغ بر 9 میلیون 353 هزار خانوار بالغ بر 31 میلیون و 470 هزار نفر در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به شیوه اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

زاهدیان تأکید کرد: بدین ترتیب تاکنون 39 درصد جمعیت کشور به شیوه اینترنتی در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت داشته‌اند که رکورد سال 2015 ژاپن در این رابطه شکسته شد.

سال 2015 به میزان 30 درصد مردم ژاپن در سرشماری نفوس و مسکن به شیوه اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن مشارکت کرده بودند.
فارس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: