bazarnews

کد خبر: ۷۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
تکذیب خبر خبرگزاری تسنیم؛
محمودزاده ضمن تکذیب خبر خبرگزاری تسنیم، اعلام کرد: وزیر تاکید کردند حتی برای کسانی که مازاد بر ظرفیت، ثبت نام کرده‌اند، تامین صورت بگیرد و برای آن‌ها هم پروژه تخصیص داده شود.
گروه راه و مسکن بازارنیوز: روز گذشته، خبرگزاری تسنیم در خبری اعلام کرد که محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دستور حذف ۱۲ هزار متقاضی واجد شرایط مسکن اقدام ملی را صادر کرده است.

در این راستا، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با بازارنیوز اظهار داشت: این خبر کاملا غیر واقعی است و هیچ دستوری در این موضوع صادر نشده است.

وی افزود: اتفاقا آقای وزیر تاکید کردند حتی برای کسانی که مازاد بر ظرفیت، ثبت نام کرده‌اند، تامین صورت بگیرد و برای آن‌ها هم پروژه تخصیص داده شود. هیچ موقع بحث حذف کسی یا کاهش تعهدات مطرح نبوده است.
 
گفتنی است؛ طبق اعلام وزارت راه و مسکن، در یکسالی که این طرح شروع شده است، برای بیش از یک میلیون و 200 هزار واحد برنامه ریزی شده که از این تعداد بیش از ساخت 400 هزار واحد مراحل اجرایی شروع شده و در مرحله ساخت است و براساس آخرین اعلام بعد از دهه اول محرم در مراسم رسمی به عنوان نمادین از واحدهای ساخته شده رونمایی می شود.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: