bazarnews

کد خبر: ۷۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
اسفنانی گفت: در صورتی که دولت در بازار آزاد محصولات فولادی سقف قیمتی برای این محصولات مانند ورقه های فولادی تعیین کند، سازمان تعزیرات می تواند ورود کند و با گرانفروشی ها در این موارد مقابله کند.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: محمدعلی اسفنانی، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، پیرامون مسئله تخلفات گرانفروشی در بازار آزاد محصولات فولادی از جمله ورقه های فولادب، به بازارنیوز گفت: برخی کالاهایی که مصوب می شوند  در بورس عرضه شوند، قیمت نهایی هم بر اساس عرضه و تقاضا در این بازار تعیین می شود. به همین دلیل امکان ورود تعزیرات برای برخورد وجود ندارد اما اگر سقف قیمتی برای آن مشخص شود ما می توانیم به موضوع وود کنیم.

اسفنانی افزود: در صورتی که دولت در بازار آزاد محصولات فولادی سقف قیمتی برای این محصولات مانند ورقه های فولادی تعیین کند، سازمان تعزیرات می تواند ورود کند و با گرانفروشی ها در این موارد مقابله کند.

معاون سازمان تعزیرات در پایان تاکید کرد که مبارزه با گرانفروشی در بازار آزاد فولاد در دستور کار تعزیرات قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ برخی فعالان این حوزه در روزهای اخیر از افزایش غیرقانونی قیمت فولاد و ورقه های فولادی در بازار آزاد گلایه داشتند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: