bazarnews

کد خبر: ۷۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
تحلیلگران می گویند طلا پس از ریزش حدود ۲۰۰ دلاری قیمت در هفته گذشته و تثبیت شدن در محدوده ۱۹۵۰ دلاری آماده ازسرگیری روند صعودی است. حالا سوال اینجاست قیمت این فلز ارزشمند تا کجا پیش خواهد رفت؟

تحلیلگرانی که اصلاح قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند، می گویند بزرگترین ریزش قیمت روزانه طلا در هفت سال اخیر که هفته گذشته روی داد، برای بازار مطلوب بوده است. اورت میلمان، کارشناس فلزات ارزشمند در شرکت گینزویل کویل به کیتکونیوز گفت: از دست دادن ۱۲۰ دلار در یک روز معامله، حرکت قیمت چشمگیری بوده اما عقب نشینی به سمت مرز ۱۹۰۰ دلار برای طلا بسیار مطلوب بوده است. حمایت خوبی در این محدوده وجود دارد و به طلا اجازه می دهد در سپتامبر و در سه ماهه چهارم به رشد قیمت پایدار ادامه دهد.
تنشهای آمریکا و چین در مرکز توجه بازار
به گزارش ایسنا، دو موضوع مهمی که مورد توجه بازارها در هفته جاری خواهد بود یکی بسته مالی آمریکا است که هنوز به تصویب نرسیده و دیگری مذاکرات تجاری میان واشنگتن و پکن است که قرار است ازسرگرفته شود و ممکن است نوسانات بزرگی ایجاد کند.
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا همچنان دموکراتها را مقصر تصویب نشدن بسته کمک مالی جدید ویروس کرونا معرفی می کند. این اظهارات یک هفته پیش از مذاکرات ناموفق با دموکراتهای کنگره مطرح شده است. سنا که در کنترل جمهوریخواهان و کنگره که در کنترل نمایندگان دموکرات است، وارد ارزیابی غیررسمی شده اند و هنوز از توافق درباره بسته مالی خبری نیست.
دانیل گالی، استراتژیست کالای شرکت "تی دی سکیوریتیز" در این باره به کیتکونیوز گفت: بسته مالی موضوع نگران کننده ای است. در حال حاضر این عامل منفی برای فضای بازار و برای طلا است.به گفته فیلیپ استرایبل، استراتژیست ارشد بازار در بلو لاین فیوچرز، اگر توافق درباره بسته جدید حاصل شود برای دلار آمریکا منفی و برای طلا مثبت خواهد بود.

برچسب ها: طلا ، قیمت طلا ، اونس طلا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: