bazarnews

کد خبر: ۷۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
وزیر نیرو گفت: امروز جشن ما در ۲۵ مرداد ۹۹ از این نظر جشن مهم و باشکوهی است که ما در آستانه تثبیت یک وضع مطلوب در صنعت برق کشور هستیم.

"رضا اردکانیان" عصر روز شنبه هم زمان با شانزدهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، در آئین جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان 1399 (برنامه 099) که در قالب پروژه های "ساز و کاری" برگزار شد، با یادآوری سیلاب های وسیع اواخر سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ در حدود ۲۵ استان کشور بویژه خورستان گفت: در این عرصه هم تلاش، فعالیت، تخصص، همت بالا و مسئولیت پذیری همه دست اندرکاران عرصه مدیریت منابع آب و بویژه استانداران فراموش نشدنی است.
وی تصریح کرد: ما تحریم های سخت و گسترده ای را تجربه می کنیم و طبیعتا همه تلاش کرده ایم که با تدارک لازم، افزایش تاب آوری جامعه را در برابر این تحریم های ظالمانه فراهم کنیم؛ هم در عرصه برق و هم آب، وزارت نیرو و دستگاه های همراه در سازمان دولت و در بخش خصوصی و مردم، نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند.
وی با اشاره به خشکسالی گسترده در سال آبی 97-96 که موجب کاهش منابع آب در مخازن سدهای چند منظوره بویژه در استان خوزستان شد، اظهار داشت: ما به یک باره در تابستان ۹۷ با کاهش حدود ۵ هزار مگاوات ظرفیت تولید برق آبی مواجه بودیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: