bazarnews

کد خبر: ۷۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
وزیر تعاون گفت: سیاست دولت معطوف به همه بازنشستگان است و متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز یقینا اجرای یک عدالت بیمه ای است که امیدواریم برای بازنشستگان کشوری نیز به زودی محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب در آیین بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه روز «خانواده و تکریم بازنشستگان» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدوم و خدمتگزار به همه اقشار جامعه است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که مدیرعامل، هیات مدیره معاونین، مدیران و منتخبین بازنشسته سازمان تامین اجتماعی مشارکت داشتند گفت: از ابتدای فعالیت این دولت یکی از تاکیدات اساسی رئیس محترم جمهوری توجه به همه مردم ایران خصوصا افراد با درآمد های ثابت از جمله بازنشستگان بوده است .
وی افزود: در نگاه رهبر معظم انقلاب نیز بازنشستگان، عصاره فضایل و تجارب ملت ایران هستند و توجه به آنان «عین وفا» است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به قوانین موجود در خصوص بازنشستگان گفت: سازمان تامین اجتماعی متناسب با همین قوانین می تواند برای حل مشکلات بازنشستگان اقدام کند.
شریعتمداری همچنین پیگیری مطالبات صنفی از سوی کارگران، بازنشستگان و سایر گروه ها را یک حق قانونی برشمرد و گفت : همه همکاران در وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی مکلف هستند با مجموعه کارگران، تعاونگران، بازنشستگان و مخاطبان این وزارتخانه صمیمانه و از سر کرامت رفتار کنند.
وی افزود : وظیفه ما صیانت از اموال و دارایی های ذی نفعان این مجموعه و ارائه خدمات به آنان است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: