bazarnews

کد خبر: ۷۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور اسلامی در این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

حضور وزیر راه در کمیسیون عمران برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان

گروه راه و مسکن بازار نیوز: سید البرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیرامون حضور وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان، به بازارنیوز گفت: طبق ماده 207 قانون آیین نامه داخلی مجلس، نمایندگان از وزرا بر حسب وظایفی که در سطح ملی و حوزه منطقیه ای دارند، سوال می کنند و این سوالات در یک مقطع زمانی، پروسه خود را طی می کند و نهایتا به کمیسیون می آید.

وی افزود: با توجه به رسالت کمیسیون عمران، وزارت خانه هایی که از حیث نظام فنی اجرایی کارهای عمرانی انجام می دهند در این کمیسیون حضور پیدا می کنند.آقای اسلامی هم پیرو سوال 8 نفر از نمایندگان، در کمیسیون حضور پیدا می کننند و عمدتا به سوالاتی در خصوص مسائل ملی مثل پروژه های مسکن اقدام ملی، مسائل مروبط به راه ها و راه آهن کشور و بخشی هم مربوط به پروژه های منطقه ای نمایندگان پاسخ می دهند.

محمد سلیمی، نماینده مردم محلات که یکی از سوال کنندگان از وزیر راه و شهرسازی است، پیرامون سوال خود به بازارنیوز گفت: من سوالاتی درباره عمل نکردن اقای وزیر به بعضی وعده هایشان در امور راه و راهداری دارم.

وی افزود: برای مثال در جاده های منتهی به حوزه تخصصی من –دلیجان- طی هفته گذشته 4 نفر کشته شده اند و این موضوع راه در شلوغی های این روزهای وزرا مغفول مانده است.

 

گفتنی است؛ جلسه کمیسیون عمران با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگانی که از وی سوال داشتند، ساعت 8 صبح امروز(28 مردادماه) آغاز شده است.

وی در پایان تاکید کرد: درخواست ما از وزارتخانه راه این است که به دور از حاشیه جدی تر مسائل مربوط به ایمنی راه ها را پیگیری کنند چون که به طور میانگین در طول روز ما 20 نفر را بر اثر تصادف رانندگی از دست می دهیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: