bazarnews

کد خبر: ۷۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
۱۳ قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت با هدف حفظ جریان کار و اشتغال در صنعت نفت، میان دو شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران و ۱۴ شرکت ایرانی امضا شد.

13 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت، بین دو شرکت نفت فلات قاره ایران و ملی مناطق نفت خیز جنوب با 14 شرکت ایرانی امضا شد. ارزش مجموع این قراردادها بیش از یک میلیارد و 527 میلیون یورو اعلام شده است و با اجرای این قراردادها، حدود 185 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت کشور افزوده می شود.
این 13 قرارداد که حوزه اجرایی آن در پنج استان خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان خواهد بود، مشتمل بر 11 قرارداد به کارفرمایی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و دو قرارداد به کارفرمایی شرکت نفت فلات قاره ایران است و همه پیمانکاران طرف قرارداد مطابق روال جاری بسته های قراردادی طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت، شرکت های ایرانی هستند.
بر این اساس، قراردادهای پروژه زیلایی و پروژه چلینگر و گرنگان، هر دو با شرکت گلوبال پتروتک کیش، پروژه رامین با شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا، پروژه منصورآباد با شرکت توسعه پتروایران، پروژه سیاه مکان با شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، پروژه مارون 2 و 5 و پروژه مارون 6 با شرکت تنکو، پروژه مارون 1 و 4 با شرکت حفاری شمال (هلدینگ انرژی گستر سینا)، پروژه مارون 3 با شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، پروژه بالارود با (مشارکت) ملی حفاری ایران و مهندسی و ساختمانی جهانپارس و پروژه اهواز 1 و 4 با (مشارکت) صنایع نفت و انرژی قشم و مارون کاران به امضا رسید. قرارداد پروژه رسالت شرکت نفت فلات قاره ایران نیز با (مشارکت) مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران و راهبردهای هوشمند و پروژه فروزان نیز با (مشارکت) پتروپارس و مبین سازه گستر امضا شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: