bazarnews

کد خبر: ۷۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
وزیر کشور با بیان اینکه رسانه های خارجی در این چند روز به دنبال تحریک و تهییج در بازار بورس هستند، گفت: این رسانه ها مردم را به فروش سهام خود در بازار بورس تحریک می کنند.

«عبدالرضا رحمانی فضلی» روز دوشنبه در حاشیه پنجاه و پنجمین نشست ستاد اطلاع رسانی اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: چند موضوع در دستور کار امروز ستاد قرار داشت که یکی از آنان پیگیری حمایت از واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا بود.
وزیر کشور ادامه داد: اصناف گزارش های خوبی در نشست ارائه کردند. مقرر شد ابعاد مختلف این موضوع بررسی کارشناسی و نتیجه این بررسی ها سپس به رئیس جمهوری ارائه شود تا وی با دستورات خود با سرعت، حمایت های لازم را تداوم دهند و ما هم با مشکلات واحدهای تولیدی مواجه نشویم.
رحمانی فضلی یکی از موضوعات دیگر مطرح شده در نشست امروز را بورس عنوان و تصریح کرد: سرمایه و استقبال مردمی در بازار بورس، تاکنون گام های بلندی در جذب نقدینگی و هدایت آن به همراه داشته است.
وی اضافه کرد: همه بورس ها در مواقعی و در بعضی شرایط و مقاطع دچار نوسان می شوند که پیش بینی های لازم این نوسانات باید از طریق کارشناسان انجام و جبران شود. گزارشی که امروز از بورس ارائه شد مناسب بود و باید از طریق کارشناسی های لازم این موضوع جبران شود.
رحمانی فضلی با تاکید بر انجام هماهنگی رسانه ای در موضوع بورس خاطرنشان کرد: همه رسانه ها به شکل کارشناسانه و دقیق باید به مساله بورس بپردازند تا افکار عمومی تهییج نشود.
وی افزود: رسانه های خارج از کشور بارها در این ۶ روز به دنبال تحریک و تهییج بازار بورس بودند و مردم را به فروش در بورس دعوت می کردند. با توجه به گزارش هایی که در دولت ارائه و تدابیر اندیشیده شده، بورس به دقت و به خوبی مدیریت می شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: