bazarnews

کد خبر: ۷۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
شاخص دلار در ادامه عقبگردهای خود ۹۲ واحد عقب نشست.

بن بست مالی ایجاد شده در آمریکا روز به روز معامله گران را بیشتر ناامید می کند. بانک مرکزی امریکا در آخرین نشست هفتگی خود بار دیگر بدون انجام هیچ اقدام جدیدی بر تعهد خود به حمایت از بازارهای مالی و تداوم تداوم اجرای برنامه های فعلی تاکید کرد و به نظر می رسد که دست بانک مرکزی برای اجرای اقدامات حمایتی بیشتر خالی تر از قبل شده است. از سوی دیگر کماکان دولت و کنگره نتوانسته اند به توافقی با یکدیگر برای اجرای یک بسته حمایتی برسند و اصرار دموکراتها روی موضع قبلی خود، نگرانی ها از باقی ماندن رشد اقتصادی در سطوح پایین و آسیب بیشتر به اقشار کم درآمد را تشدید کرده است. 
استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا پس از رایزنی با سران دمواکرات از احتمال نرسیدن به توافق با آن ها خبر داده و نانسی پلوسی، رهبر کنگره نیز گفته است دو طرف مایلها از رسیدن به اشتراک نظر با یکدیگر فاصله دارند. میزان کمک هزینه پرداختی به بیکاران، میزان کمک دولتی فدرال به دولت های محلی و تخصیص بودجه بیشتر به مراکز آموزشی و درمانی از مهم ترین موارد اختلافی بین دو طرف به شمار می رود. رهبر مجلس سنا که موافق اجرایی شدن این بسته است، دموکرات ها را مقصر این کارشکنی معرفی کرده است. 
 پس از آن که رایزنی مقامات دولت ترامپ با رهبران کنگره در خصوص تسریع در اجرای بسته حمایتی جدید به نتیجه ای نرسید، رئیس جمهور آمریکا در اقدامی غیرمنتظره با امضای فرمانی اجرایی دستور داد بیمه بیکاری برای افرادی که شغل خود را از دست داده اند برقرار و به آن ها مبلغ ۴۰۰ دلار پرداخت شود.

برچسب ها: دلار ، ارز ، آمریکا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: