bazarnews

کد خبر: ۷۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
وزیر راه: از ۹۳۰ هزار متقاضی طرح مسکن ملی، ۶۳ هزار نفر زنان سرپرست خانوار هستند که در اولویت واگذاری مسکن قرار دارند.

 آقای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست با اعضای انجمن راهسازان کشور، درباره آخرین وضعیت ساخت، تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر و مسکن ملی، افزود: با یک بررسی علمی متوجه می شویم که نسبت تعداد واحدهای مسکونی به تعداد خانوار بیشتر است، اما امکان خانه دار شدن افراد و خانواده های زیادی به دلیل استطاعت نداشتن خرید در بازار فعلی وجود ندارد به همین دلیل در این دوره با اعمال سیاست جدید، موضوع عرضه و تقاضا برای جامعه هدف را ملاک قرار دادیم و تصمیم گرفتیم زمینه خانه دار شدن افرادی که استطاعت مالی ندارند را فراهم کنیم.
وی گفت: دو سال پیش با اهتمام ویژه وعده دادیم که ۹۰۰ هزار واحد مسکونی را تا آخر دولت وارد بازار کرده و به مردم تحویل می دهیم. بر همین اساس، برنامه تحویل یک سبد ۹۰۰ هزار واحدی متشکل از مسکن مهر و مسکن ملی را در جلسه رای اعتماد ارایه شد که به سمت اجرای این طرح حرکت کردیم.
اسلامی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، افزود: در این طرح هم امکان ثبت نام وجود داشت هم اینکه برای تحت پوشش قرار دادن جامعه کارگری و بازنشستگان با وزارت تعاون، برای جامعه فرهنگی با وزارت ارشاد، برای خانه دار شدن نیروهای مسلح با وزارت دفاع و سایر دستگاه ها تفاهمنامه هایی را مبادله کردیم تا جامعه هدف را گسترش دهیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: