bazarnews

کد خبر: ۷۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بی تدبیری هایی که مدیریت فدراسیون فوتبال و ورزش انجام می دهد، ما را به اینجا می کشاند که باید میلیاردها تومان به ویلموتس بدهیم؛ آن هم برای هیچ.

محمد بنا در حاشیه مراسم افتتاح خانه کشتی توفیق جهانبخت اظهار داشت: برای ما که مربی کشتی هستیم و این رشته را دوست داریم، می خواهیم شرایط طوری باشد که تمرینات را برگزار کنیم اما از سوی دیگر نباید کرونا را شوخی بگیریم. یعنی امکان دارد یک بی احتیاطی چند نفر به این ویروس مبتلا شوند و به بقیه هم انتقال دهند. اگر هم می خواهیم شروع کنیم، باید خیلی از موارد را رعایت کنیم. این ویروس فعلا وجود دارد و باید با آن کنار بیاییم و زندگی کنیم. 
وی ادامه داد: ببینید وقتی قرار بود فوتبال آغاز شود، چند نفر به کرونا مبتلا شدند اما با این شرایط مسابقات برگزار شد. در کشتی هم می توان با رعایت یکسری مسائل کارها را انجام داد. اگر می خواهیم به المپیک برسیم، همانطور که کشورهای دیگر کارشان را آغاز کردند، ما هم باید با کرونا کنار بیاییم و کارمان را شروع کنیم. 
بنا در مورد سالن توفیق جهانبخت گفت: یک دنیا خاطره از این سالن دارم؛ چه زمانی که کشتی می گرفتم و چه زمانی که مربیگری می کردم. صندوق تعویض لباس ها را که می بینم یاد خودم می افتم. دست دبیر درد نکند که این سالن را به عنوان پایگاه برای کشتی در نظر گرفت.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در مور مراسم قرعه کشی لیگ گفت: برنامه باید طبق روالش انجام شود. اگر ستاد کرونا اجازه ندهد، مگر می شود مسابقه برگزار کرد. اما اینطور هم نیست که کارهای روتین که برنامه ریزی شده، انجام نشود. شاید قبلا مخالف برگزاری بودم اما حالا می توانیم با رعایت یکسری مسائل و به صورت قرنطینه و متمرکز رقابت ها را به صورت رفت و برگشت به فینال برگزار کنیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: