bazarnews

کد خبر: ۷۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
وکیل فدراسیون فوتبال گفت: برخی موارد قرارداد ویلموتس خیلی عجیب است اما پس از اتمام پرونده درباره اش صحبت می کنم.

رضا شاه منصوری درباره محکومیت فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت مبلغ حدود ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو به مارک ویلموتس اظهار داشت: ما زمانی به این پرونده اضافه شدیم که ویلموتس دعوا را مطرح کرده تا ما تنها چهار روز زمان داشتیم که فدراسیون در پاسخ به این دعوا لایحه اش را بفرستد. به همین دلیل تیم حقوقی متشکل از بنده، علی ملیح زاده و یک وکیل سوئیسی به نام لودویک ده لیشات تشکیل شد.
وی افزود: فدراسیون تا قبل از ورود ما به پرونده با برخی وکلا صحبت کرده بود اما در آن زمان پرونده متولی نداشت. زمانیکه پرونده را مطالعه کردیم مهلت مان تا ۲۵ فوریه بود. حدود ۵۵ صفحه لایحه بود و حدود ۳۰۰ صفحه دیگر هم از مکاتبات طرفین اضافه شده بود. در چهار روز این پرونده را خوانده و ضمن طرح لایحه دفاعی، دعوای متقابل را هم طرح کردیم.
وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس توضیح داد: مارک ویلموتس دعوایی را ناشی از فسخ قرارداد بدون دلیل موجه طرح کرده و اذعان داشت فدراسیون دستمزدی را پرداخت نکرده اما در پاسخ به وی گفتیم در ۲۹ سپتامبر قرارداد را فسخ کرده و ۸ اکتبر در ترکیه مبلغ سه میلیون یورو به حساب وی کارسازی شده است. وی با دریافت این مبلغ پس از بازی با عراق قرارداد خود را فسخ کرد.
شاه منصوری تصریح کرد: هرچه با وی برای بازگشت مکاتبه کردیم حاضر نشد به ایران بازگردد و به قرارداد عمل کند. بحث واضح این است که ما اکنون در دعوا هستیم و نمی توانیم درباره مزایا یا معایب قرارداد صحبت کنیم. به نظر شخصی من می توان درباره مباحث قرارداد در زمان دیگری صحبت کرد اما اکنون من از پرداختن به ایرادها و جزئیات قرارداد معذور هستم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: