bazarnews

کد خبر: ۷۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس در بازار جهانی ۴۰ دلار گرانتر شد اما نرخ انواع سکه در بازار ایران روند کاهشی به خود گرفت.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازار جهانی به ۱۹۹۸ دلار رسید که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۴۰ دلاری را تجربه کرده است.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است اما قیمت تمام سکه طرح جدید با کاهش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر قطعه نیم سکه به پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۵۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز هر قطعه ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و  هر قطعه سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که این نرخ ها در مقایسه با روز گذشته تغییری نکرده است.

محمد ولی تصریح  کرد: در حال حاضر هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته ۴۹ هزار تومان گرانتر شد.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۷۳ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۱۱ هزار تومانی را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان است که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰ تومانی را نشان می دهد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: