bazarnews

کد خبر: ۷۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
بازار ارز امروز (‌سه‌شنبه) شاهد کاهش قیمت دلار در بازار غیر رسمی و بازگشت آن به کانال ۲۲ هزار تومانی بود. همچنین هر دلار در صرافی‌های بانکی نیز با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.

پس از افزایش قابل توجه قیمت ارز در روز گذشته، بازار ارز امروز (سه‌شنبه، ۲۸ مرداد) از یک سو با افزایش قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و از سوی دیگر با کاهش قیمت این ارزها در بازار غیررسمی مواجه بود.

به گزارش ایرنا، بهای خرید و فروش هر دلار آمریکا در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری گذشته افزایش ۵۰ تومانی را تجربه کرد. بر این اساس دلار در این صرافی‌ها به بهای ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری و بهای ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.

تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز شاهد افزایش بهای ۱۰۰ تومانی بود. به این ترتیب خرید یورو در این صرافی‌ها با قیمت ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان انجام شد و عدد ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان نیز برای فروش هر یورو در این صرافی‌ها ثبت شد.

بررسی بازار غیر رسمی ارز اما گویای کاهش قیمت‌ها است. بر این اساس در این بازار، قیمت خرید و فروش هر دلار آمریکا در ابتدای روز از نقطه‌ای که بازار روز گذشته کار خود را به پایان برده بود، یعنی محدوده قیمت ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز شد، اما به تدریج با کاهش قیمت مواجه شد و در این لحظات دلار با بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومانی در محدوده قیمت ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان در حال معامله است.

در سامانه سنا نیز طی روز کاری گذشته (۲۶ مرداد) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۶ هزار و ۳۶۰ تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین ۲۲ هزار و ۴۵۴ تومان ثبت شده است. این ارقام گویای افزایش حدود ۶۰۰ تومانی بهای دلار و یورو در سامانه سنا نسبت به روز پیشین هستند.

در سوی دیگر در سامانه نیما نیز طی روز معاملاتی گذشته (۲۶ مرداد)، اعداد نشان دهنده کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت حواله یورو و دلار هستند. بر این اساس، فروش هر حواله یورو در این روز با میانگین قیمت ۲۳ هزار و ۲۱۹ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۱۸ هزار و ۷۳۴ تومان انجام شد.

برچسب ها: دلار ، ارز ، صرافی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: