bazarnews

کد خبر: ۷۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
بهای سکه تمام بهار آزادی در بازار امروز (سه شنبه) روند کاهشی داشت، به طوری که با افت ۲۰۰ هزار تومانی به بهای ۱۰ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان فروخته شد.

بازگشت نرخ انس جهانی به بالای مرز ۲ هزار دلار، کاهش نرخ طلا و سکه تمام بهار آزادی در بازار داخلی و عدم استقبال برای خرید و فروش، مهمترین تحولات امروز (سه‌شنبه، ۲۸ مردادماه) در بازار طلا بود.

به گزارش ایرنا، امروز در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار سکه با کاهش قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان معامله ‌شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز امروز با افزایش ۵۰ هزار تومانی به ارزش ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین نیم سکه به بهای پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز با ارزش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شدند.

بازار طلا هم امروز با افزایش قیمت روبرو بود و یک گرم طلای خام ۱۸عیار به ارزش یک میلیون و ۶۰ هزار تومان فروخته و هر مثقال طلا نیز با قیمت چهار میلیون و ۵۹۵ هزار تومان معامله شد.

همچنین در بازار جهانی نیز انس امروز در ادامه روند روز گذشته شاهد افزایش قیمت بود و به بهای دو هزار و هفت دلار مبادله شد.

برچسب ها: سکه ، طلا ، اونس طلا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: