bazarnews

کد خبر: ۷۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
تفاهم نامه ۳ ساله برای اجرای ۲۴ هزار طرح، با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان با هدف ایجاد اشتغال ۷۴ هزار شغل بین ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری سیستان و بلوچستان منعقد شد.

محمد مخبر پیش از ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری سیستان و بلوچستان در تالار امام رضا (ع) زاهدان اظهار کرد: این کشور از یک مواهب و ظرفیت های عام و خاص برخوردار است که یکی از این مواهب مردم خوب کشور هستند.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: یکی از کلیدی ترین وظایف حکومت اجرای عدالت است، وجه تمایز یک امت حق، عدالت خواهی است، نماد عدالت خواهی امام راحل بوده و مقام معظم رهبری(مدظله) نیز ادامه دهنده این مسیر هستند.
وی افزود: ما در ستاد اجرای فرمان امام با هدف ایجاد عدالت آموزشی مدرسه می سازیم.
مخبر گفت: ستاد اجرایی در زمینه حوادث ازجمله کرونا در بخش تجهیزات، تشخیص، درمان و دارو و واکسن اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: امروز در سیستان و بلوچستان تفاهم نامه ۳ ساله برای اجرای ۲۴ هزار طرح، با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان با ایجاد اشتغال ۷۴ هزار شغل منعقد خواهد شد. معتقدیم با استفاده از ظرفیت های سیستان و بلوچستان به ویژه دریا، شیلات، صید و صیادی و معادن، می شود ۴ استان کشور را اداره کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: