bazarnews

کد خبر: ۷۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
سازمان بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای از تغییر مجدد ساعات معاملات در بازار بورس خبر داد.

با توجه به استقبال مردم از سرمایه‌گذاری در بورس و عدم کشش هسته‌ معاملات برای انجام تراکنش‌های خرد و پراکنده سهامداران حقیقی زمانبندی جلسات معاملات بورس به صورت موقت با تصمیم معاونت بازار بورس تغییر می‌کند تا هسته معاملات جوابگوی تراکنش‌های فراوان در بورس باشد. 

در این زمینه محمود گودرزی معاون بازار بورس اعلام کرد: در مورد تغییر موقت زمان‌بندی جلسات معاملاتی به اطلاع سرمایه‌گذاران و کارگزاران بورس می‌رسد در جلسه اول معاملات زمان‌بندی برای سفارش‌گیری پیش گشایش از ساعت 8:30 تا 8:45 دقیقه و زمان انجام معاملات مرحله گشایش و حراج پیوسته از ساعت 8:45 تا 11:15 دقیقه خواهد بود.

همچنین در مورد صنایع عنوان شده است که کلیه صنایع به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی را شامل می شود.

در مورد جلسه دوم معاملاتی جدول زمان‌بندی اینگونه اعلام شده که زمان سفارش‌گیری پیش‌گشایش از ساعت 11:30 تا 11:45 و زمان انجام معاملات مرحله گشایش و حراج پیوسته از ساعت 11:45 تا 13:45 خواهد بود.

همچنین عنوان شده است کلیه صندوق‌های قابل معامله ETF، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات همه نهاده‌های آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملات قابل معامله خواهند بود.

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه ، سهام
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: