bazarnews

کد خبر: ۷۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با مشارکت و پشتوانه سهام مردم در شرکت های سرمایه گذاری در آینده نزدیک پروژه ها و طرح های خوبی در استان ها ایجاد خواهد شد.

علی عسکری روز چهارشنبه در نشست آزادسازی سهام عدالت شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی و نماد بورسی آن افزود: سهام عدالت از بهترین سهام در شرکت های معتبر و تراز اول کشور است و توصیه ما نیز فروش سهام عدالت نیست چراکه افراد در آینده می توانند با سهام خود سرمایه گذاری خوبی داشته باشند.
وی تصریح کرد: ما مانع فروش سهام مردم نمی شویم اما توصیه می کنیم در قالب شرکت ها سرمایه گذاری داشته باشند.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مقدمات لازم برای ثبت شرکت های سرمایه گذاری در استان ها فراهم شده است گفت: در هر یک از استان ها یک شرکت سرمایه گذاری ثبت می شود که سهامداران در بدنه شرکت سهیم خواهند بود.
وی بیان کرد: به طور متوسط ارزش سهام برای هر فرد ۱۸ تا ۱۹ میلیون تومان است که سرمایه خوبی محسوب می شود و در آینده سهامداران از منافع آن بهره مند خواهند شد.
عسکری اظهار داشت: تاکنون چهار استان کشور نسبت به ثبت شرکت سرمایه گذاری اقدام کرده اند که تا پایان هفته به ۱۰ استان افزایش خواهد یافت و در یک ماه آینده همه شرکت ها ثبت خواهند شد.
۲۰ میلیون نفر روش مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند
وی گفت: از مجموع بیش از ۴۹ میلیون نفر سهامدار سهام عدالت در کشور، ۲۰ میلیون نفر روش مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص آزادسازی سهام عدالت و آزادی عمل مردم در مدیریت سهام عدالت، در ۲ ماه اخیر در وزارت اقتصاد و دارایی جلسات متعددی برگزار شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: