bazarnews

کد خبر: ۷۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل پارس جنوبی با تمام وجود وارد میدان شده و یک بازی جوانمردانه ارائه می دهیم.

مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی در مسجدسلیمان اظهار داشت: مقابل پارس جنوبی به دنبال ارائه یک فوتبال پاک بوده و با تمام وجود بازی خواهیم کرد همچنین سعی می کنیم با خاطره خوب لیگ را تمام کنیم.
وی افزود: چک های بازیکنان تیم که قرار بود روز گذشته پاس شود بعد از هفت، هشت ماه انتظار هنوز پاس نشده است. بازیکنان  تصمیم داشتند در تمرین حاضر نشوند ولی به احترام هواداران و تیم های در حال سقوط، تمرین را ادامه دادند که جا دارد از آنها تشکر ویژه ای داشته باشم. 
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی فردا گفت: زمانی در تیم پارس جنوبی بودم و خاطرات خوبی از این شهر دارم همچنین نتایج خوبی را با این تیم کسب کردیم. بی شک تیم پارس جنوبی برای زنده ماندن تلاش می کند و بازیکنان آن انگیزه بالایی دارند. البته تیم ما هم تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهد تا با دست پر از میدان خارج شود. 
وی ادامه داد: اگر انگیزه ما از تیم مقابل کمتر باشد قطعا دچار مشکل می شویم لذا از بازیکنانم انتظار دارم با انگیزه بالا بازی کنند و روح فوتبال جوانمردانه را به نمایش بگذارند تا در پایان برنده بازی باشیم.
تارتار با بیان اینکه امیدوارم پارس جنوبی جم سقوط نکند افزود: فوتبال ورزشی بی رحمی است و ما دوست نداریم برای تیمی اتفاق بدی رقم بخورد اما باید بگویم که سرنوشت تیم ها دست خودشان و خداست. امیدوارم هوادارانمان را در روز آخر شاد کنیم و با یک بازی خاطره انگیز لیگ را تمام کنیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: