bazarnews

کد خبر: ۷۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
محور های کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین فردا جمعه یکطرفه می شوند.

رییس پلیس راه مازندران با بیان آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی از دیروز در جاده های استان، گفت: محور های کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین فردا جمعه ۳۱ مردادماه یکطرفه می شوند.
محدودیت ترافیکی جاده کندوان
سرهنگ قدمی افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۱ مردادماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.
محدودیت های ترافیکی جاده هراز
رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه ۳۱ مردادماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جمعه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می شود.
سرهنگ قدمی افزود: تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مردادماه از محور هراز ممنوع است.
بیشتر بخوانید: محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران
رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: