bazarnews

کد خبر: ۷۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: محصولات ایران خودرو با قوای محرکه جدید به بازار می آید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان با حضور در گروه صنعتی ایران خودرو از نزدیک با توانمندی و دستاوردهای این خودروساز در زمینه بومی سازی قطعات در همکاری با شرکت های دانش بنیان و طراحی و ساخت خودروهای جدید آشنا شدند. نمایندگان مجلس، همچنین از نخستین گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک ایرانی بازدید کردند.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد و کلات و هیأت همراه در بازدید از خطوط تکمیل کاری محصولات و مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، در جریان آخرین طرح های توسعه ای و نوآوری های این گروه صنعتی قرار گرفتند.
در این بازدید، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بومی سازی قطعات صنعت خودروسازی کشور با به کارگیری توان قطعه سازان داخلی و شرکت های دانش بنیان، سبب کاهش قیمت تمام شده محصول نهایی، افزایش کیفیت و رضایتمندی مردم می شود.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، بر ضرورت حمایت دولت و مجلس از بومی سازی قطعات با فناوری پیشرفته تاکید کرد و افزود: توجه به ظرفیت و توان ساخت داخل، منجر به خودکفایی در صنعت خودرو می شود.
وی گفت: در سال جهش تولید، توجه به تحقیق و توسعه، کاهش هزینه های سربار تولید، ارتقای کیفیت محصولات و توسعه صادرات و تولید خودرو با نشان ایرانی، توسعه و تعمیق ساخت داخل از اهداف اصلی صنعت خودروی کشور است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: