bazarnews

کد خبر: ۷۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دستان ما همیشه روی «ماشه» است، گفت: ما هرگز آغازگر جنگ نیستیم اما اگر کسی جنگ را آغاز کند پاسخ دندان شکنی می دهیم.

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در برنامه «من طهران» شبکه العالم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم و عزای سید و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواستار صلح و برقراری آرامش برای همه کشورهای جهان شد و گفت: امیدوارم بشریت دیگر هیچ گونه از فجایع انسانی را به خود نبیند و صلاح و پیشرفت و امنیت و ارزش های انسانی و اسلامی در سراسر عالم گسترش پیدا کند. جنگ بین کشورها پایان یابد و انسان ها به زندگی آزادانه و عادلانه ای برسند.
دست ما برای دفاع و مقاومت همیشه روی «ماشه» است
وی در پاسخ به سوالی درباره برخی تحلیل ها پیرامون احتمال جنگ در محور مقاومت میان ایران و آمریکا، افزود: مقاومت دفاع از ارزش های انسانی است. دستان ما همیشه روی ماشه است؛ اما برای دفاع و مقاومت. یعنی ما هرگز آغازگر جنگ نیستیم ولی اگر کسی جنگ را آغاز کند پاسخ دندان شکنی می دهیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ۴۰ سال انقلاب ما همین را می گوید و به همین دلیل است که اگر ندایی از جهان اسلام بلند شود و کمکی خواسته شود برای دفاع از شرف و ناموس مسلمین، همیشه در کنار دولت ها و ملت های اسلامی بودیم. انقلاب اسلامی ما انقلاب ضد جنگ است.

برچسب ها: آمریکا ، ایران ، جنگ
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: