bazarnews

کد خبر: ۷۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
وزیر راه و شهرسازی اقدامات دولت تدبیر و امید را در حوزه حمل و نقلی در ایام کرونا و پیش از آن برشمرد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما در آستانه هفته دولت به ارایه برنامه های وزارتخانه در حوزه مسکن و همچنین حمل و نقل پرداخت.
وزیر راه و شهرسازی در خصوص اقدامات انجام شده و در دست انجام وزارتخانه در حوزه حمل و نقل اعلام کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم موضوع توسعه زیرساخت های حمل و نقل در دستور کار قرار گرفت که در این خصوص در بحث راه، آزادراه ها به لحاظ درصدی تا پایان دولت حدود ۳۰ درصد طول آزادراه های کشور افزایش پیدا می کند. بدین معنا طول آزادراه های کشور از ۲۱۰۰ کیلومتر به ۳۱۰۰ کیلومتر می رسد که ۳۱۷ کیلومتر تاکنون به بهره برداری رسیده و نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر تا پایان دولت، بهره برداری خواهد شد.
عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین از مطالعه و اجرای دو میزان آزادراه دیگر در یک برنامه پنج ساله دیگر خبر داد که طول آزادراه های کشور با اجرای آن برنامه حداقل ۶۰۰۰ کیلومتر افزایش می یابد.
افتتاح ۹۰۰ کیلومتر بزرگراه جدید تا پایان دولت دوازدهم
اسلامی اعلام کرد: از آغاز به فعالیت در وزارت راه و شهرسازی، به طور متوسط سالانه حدود ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه به بزرگراه های کشور افزودیم و این یک روند مطلوبی نسبت به وضعیت بودجه ای و کاهش منابع در کشور به شمار می رود. هم اکنون حدود ۵۶۰۰ کیلومتر از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بزرگراه داریم که به افتتاح رسیده است. همچنین بیش از ۹۰۰ کیلومتر تا بیش از پایان دولت دوازدهم افتتاح می شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: