bazarnews

کد خبر: ۷۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
مقامات هنگ کنگی به تازگی سه فرد را به اتهام سرقت ۳۰/۰۰۰ دلار از شش خودپرداز بیت کوین دستگیر کردند.
گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: پلیس هنگ کنگ در این خصوص عنوان کرده است که این سه فرد متهم به سرقت ۲۲۶/۰۰۰ دلار هنگ کنگ از یک دستگاه خودپرداز بیت کوین هستند. طبق اظهارات پلیس، این به فرد بین ۲۶ تا ۵۵ سال سن دارند و از شش دستگاه خودپرداز بیت کوین در مجموع معادل ۳۰/۰۰۰ دلار آمریکا سرقت کرده اند.

گفته می‌شود که این سه فرد از طریق بازده تراکنش مختلف موفق به سرقت این سرمایه‌ها شده اند و احتمالا از اعضای یک شبکه بزرگتر هستند که در مقیاسی وسیع‌تر فعالیت می‌کند.

دو صرافی رمزارز، اطلاعات این فعالیت‌های مجرمانه را به مراجع قانونی هنگ کنگ گزارش داده اند که در نهایت به دستگیری متهمان ختم شده است. پلیس هنگ کنگ از بیان جزئیات این سرقت و روش مورد استفاده مجرمان برای برداشت سرمایه خودداری کرده است.

خودپرداز‌های بیت کوین در هنگ کنگ به سرقت رفتند

در این خصوص گفتنی است بر اساس گزارش‌ها این اولین بار است که با یک کلاهبرداری مرتبط با دستگا‌های خودپرداز بیت کوین روبرو می‌شویم. با توجه به این که در ماه خرداد سال جاری تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در جهان به ۸۰۰۰ دستگاه رسیده است، افزایش توجهات عمومی به رمزارز‌ها و افزایش مبادلات آن در سال جاری، بیت کوین را به هدفی مناسب برای مجرمان تبدیل کرده است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: