bazarnews

کد خبر: ۷۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
این نوار صوتی حاصل مکالمه "مری ترامپ" برادرزاده ترامپ با عمه بزرگش "ماریان ترامپ باری" در سال های 2018 و 2019 است که واشنگتن پست به نسخه ای از آن دست یافته است.

انتشار یک نوار صوتی جدید از خواهر ترامپ نشان می‌دهد او به شدت منتقد سیاست های برادرش است و دونالد ترامپ را فردی دروغگو، بی‌رحم و بدون اصول و غیرقابل اعتماد می‌داند.

به گزارش عصرایران، روزنامه "واشنگتن پست" آمریکا متن نوار صوتی را منتشر کرده که بر اساس آن "ماریان ترامپ باری" خواهر دونالد ترامپ درباره منش و سیاست‌های برادرش انتقاد می‌کند.

این نوار 15 ساعته از سوی "مری ترامپ" برادرزاده ترامپ که اخیرا کتابی افشاگرانه علیه عمویش منتشر کرده، در اختیار واشنگتن پست قرار گرفته است و بخشی از آن حاوی صحبت‌های "ماریان ترامپ باری" عمه بزرگ مری ترامپ درباره دونالد ترامپ است.

"ماریان ترامپ باری" خواهر بزرگ ترامپ در جریان یک گردهمایی انتخاباتی او در سال 2016 در شهر نیویورک/آسوشیتدپرس

خواهر ترامپ: برادرم دروغگو، بی رحم و غیرقابل اعتمادست

مری ترامپ این نوار صوتی را در فاصله سال های 2018 و 2019 و هنگامی که برای کتاب جنجالی خود با عمه اش مصاحبه کرده، ضبط کرده است.

خواهر ترامپ در این نوار صوتی می‌گوید برادرش دروغگو، بی‌رحم و غیر قابل اعتماد است. او در بخشی از این نوار صوتی می‌گوید:" خدای من توئیت‌ها و دروغ گفتن‌های او ، اوه خدای من."

"ماریان ترامپ باری" 83 ساله که یک قاضی فدرال بازنشسته است و خواهر بزرگ ترامپ است، در این نوار از عملکرد برادرش در موضوع سیاست‌های محدودکننده مهاجرتی به آمریکا و جدا کردن فرزندان از والدین مهاجر در بازداشتگاه‌های موقت مرزی به شدت انتقاد کرده است.

خواهر ترامپ در بخشی دیگر از این نوار می گوید برادرش در گذشته (در دهه 1980) بارها از موقعیت شغلی او (قاضی) در جهت اهداف شخصی خودش سوء استفاده کرده است.

او همچنین در بخشی از این نوار صوتی درباره تقلب برادرش در آزمون دانشگاه پنسیلوانیا در دوران دانشجویی نیز صحبت کرده و گفته حتی نام فردی را که ترامپ او را به جای خودش برای آزمون استخدام کرده بود، به یاد دارد و نام او "جو شاپیرو" بوده است..

انتشار این نوار صوتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ضربه‌ای دیگر به موقعیت لرزان و شکننده رییس جمهوری آمریکا در افکار عمومی آمریکایی‌هاست.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: