bazarnews

کد خبر: ۷۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
عضو کمیسیون اقتصادی به بازارنیوز گفت؛
اینکه مقام معظم رهبری هم به این موضوع اشاره کردند، بیانگر تدبیر ایشان است که مثل همیشه مسائل را درست تشخیص می‌دهند و موضع مجلس کاملا هم راستا با موضع ایشان در قبال این موضوع است.

غلامرضا مرحبا - نماینده مجلس و عضو کمیسیون اقتصاد

گروه بازرگانی بازارنیوز: غلامرضا مرحباء، عضو کمیسیون اقتصادی، پیرامون واردات گوشی لوکس به بازارنیوز گفت: ما در شرایط تحریم هستیم و دسترسی محدود به منابع ارزی داریم که اکثرش خارج از کشور بلوکه شده است و نباید این منابع را صرف واردات کالا‌های لوکس کنیم که برای عموم جامعه فایده‌ای ندارد و در نبود این کالا‌ها اتفاق خاصی برای کشور نمی‌افتد.

وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری هم به این موضوع اشاره کردند، بیانگر تدبیر ایشان است که مثل همیشه مسائل را درست تشخیص می‌دهند و موضع مجلس کاملا هم راستا با موضع ایشان در قبال این موضوع است.

مرحبا درباره پیگیری این موضوع توسط کمیسیون اقتصادی، گفت: به محض مطرح شدن موضوع در کمیسیون از کارشناسان دعوت می‌شود که نقطه نظرات خودشان را راجع به موضوعاتی شبیه رجیستری موبایل و... بیان کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی در پایان به موضوع ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو اشاره کرد و گفت: راجع به مسئله گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو هم حتما در کمیسیون مطرح خواهیم کرد و  امیدواریم نتایج مثبتی بدست بیاید.

گفتنی است؛ رهبر انقلاب در بخشی از سخنان خود در دیدار با هیئت دولت به مناسبت هفته دولت، از واردات نیم میلیارد یورویی گوشی آیفون و همچنین سایر کال‌های لوکس انتقاد کردند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: