bazarnews

کد خبر: ۷۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد که وی تاکید کرد: دولت هیچ برنامه ای برای تقسیمات استانی ندارد بلکه ارتقاء ها در درون استان ها انجام می شود.

جمال عرف در نشست خبری امروز خود به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: در شرایط خاص بین المللی قرار داریم و آمریکایی ها بعد از خروج غیرقانونی از برجام و اعمال تحریم ها به این نتیجه رسیدند که دستاوردی نداشتند و اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ دنبال کشاندن برجام به شورای امنیت است. در این بین وحدت، انسجام و همبستگی موجب حفظ کشور شده است و من از فعالان سیاسی و احزاب و همه مسئولان می خواهم این انسجام را حفظ کنند.رهبری هم دیروز نقشه راه را تعیین کردند و دولت در همین مسیر حرکت می کند.
وی با اشاره به وظایف حوزه سیاسی وزارت کشور، ادامه داد: مهمترین فعالیت در این حوزه، ساماندهی فضای حزبی در کشور بود. کمیسیون ماده ۱۰احزاب وظیفه تطبیق شرایط احزاب با قانون جدید احزاب را بر عهده داشت و ۱۱۸حزب خود را با شرایط قانون انطباق داده اند. خانه احزاب هم در این ایام راه اندازی شده و شعب استانی هم در ۱۸استان فعالیت می کنند.
معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با اشاره به اعتصاب اخیر در بخشی از صنایع از جمله نفت و پتروشیمی، تصریح کرد: کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور با همکاری وزارت نفت مسأله را دنبال کرد و بخش مهمی از مطالبات کارگران پرداخت .

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: