bazarnews

کد خبر: ۷۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
جمال عرف گفت: ۸ شهریور آغاز روند انتخابات شوراها در سال ۱۴۰۰ و آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری در اسفندماه خواهد بود.

وزارت کشور به عنوان بازوی هماهنگی ارکان اصلی دولت وظایف خطیری من جمله «فراهم نمودن موجبات حفظ نظم وامنیت»، «ایجاد هماهنگی بین دستگاههای اطلاعاتی، انتظامی و نظامی»، «ایجاد نظام مطلوب تقسیمات کشوری» و«برگزاری انتخابات» در کشو را بر عهده دارد.
بخش اعظمی از وظایف این وزارتخانه بر دوش معاونت سیاسی این وزارتخانه قرار دارد. در موسم انتخابات هم معاون سیاسی وزارت کشور ریاست ستاد انتخابات کشور را عهده دارد می شود و به نوعی بار سنگین رفت و آمدها در پاستور، بهارستان، مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستا به همت همین معاونت انجام می شود.
جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور  درباره سختی ها و مشکلات حضور در ساختمان میدان فاطمی گفت. او که این روزها خود را برای انتخابات میان دوره ای مجلس در ۲۱ شهریور آماده می کند از روزها و شب های پس از سهمیه بندی بنزین و روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ سخن به میان آورد.
آنچه پیش رو دارد، متن کامل گفت وگو با جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور است.
سوال: با توجه به عضویت شما در شورای امنیت کشور و شبهه ای که آقای آشنا مشاور رئیس جمهور در مورد آمار اتفاقات آبان سال گذشته مطرح کرده و مدعی شده بودند آقای رئیس جمهور آمار ضد و نقیض درباره اتفاقات پس از سهمیه بندی بنزین دریافت کرده است. اولاً در این مورد یک توضیحی بفرمایید ثانیا چه شد که چنین طرحی از شورای عالی امنیت ملی به شورای امنیت کشور واگذار شد؟

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: