bazarnews

کد خبر: ۷۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
وزیر جهاد کشاورزی به منظور شرکت در مراسم بهره برداری از ۲۲۹ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی استان گلستان شامگاه دوشنبه وارد گرگان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.

کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در اولین مرحله از سفر خود، با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار و گفت و گو کرد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: تکمیل زهکشی اراضی ٢٨٠ هزار هکتاری، توسعه طرح های نوین آبیاری، ایجاد زیر ساخت های لازم ٦هزار هکتاری جدید پرورش میگو در گمیشان، ادامه ساخت پتروشیمی گلستان و توسعه راه آهن بین المللی اینچه برون و اتصال آن به جنوب کشور از مسیر مناسب طرح هایی است که اسباب توسعه استان را فراهم می کند.
در این دیدار وزیر جهاد کشاورزی نیز با بیان این که تولیدات بخش کشاورزی کشور تا پایان سال به ١٣٠میلیون تن می رسد، تصریح کرد: در کنار تولید بیشتر به دنبال افزایش بهره وری تولید با توسعه صنایع فرآوری در بخش کشاورزی هستیم.
دکتر خاوازی فردا سه شنبه دو پروژه شاخص استان شامل تکمیل زنجیره تولید فرآورده های لبنی هلدینگ صباح در آزادشهر و زنجیره مرغ شرکت کاسپین چیکا در گنبدکاووس را به طور متمرکز در شهرستان های آزادشهر و گنبدکاووس افتتاح می کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: