bazarnews

کد خبر: ۷۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۳۵ پروژه دریایی و بندری به ارزش ریالی ۴ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

محمدرضا الله یار، با بیان اینکه در سال رونق تولید و همچنین در سال جهش تولید، عزم جدی سازمان بنادر استفاده حداکثری از توان داخلی به منظور توسعه و تجهیز بنادر کشور بوده است ، اظهار داشت: تا پایان سال جهش تولید ، تعداد زیادی پروژه به صورت ماهانه به تفکیک استان ها برای افتتاح پیش بینی شده است.
پروژه های بنادر خوزستان به ارزش 846 میلیارد ریال
وی ادامه داد: در استان خوزستان ارزش پروژه ها 846 میلیارد ریال است و در بندر امام خمینی(ره) تعمیرات اساسی اسکله های 31 و 32، انبارهای چندمنظوره، تحویل و بهره برداری از اسکله شناور آلومینیومی با فلوترهای بتنی و متعلقات و نیز تامین 7 دستگاه دیزل ژنراتور جهت سایت های VTS مدنظر قرار دارد.
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه احداث شبکه اطفای حریق بنادر سجافی و شادگان از دیگر پروژه هایی که به زودی به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: تحویل و بهره برداری از 1 فروند بارج جمع آوری آلودگی نفتی در بندر خرمشهر، اصلاح سیستم های اعلام و اطفا حریق و تهویه دیتا سنترهای بنادر امام، آبادان و خرمشهر و نیز تعمیرات اساسی ترمینال مسافری بندر آبادان از دیگر پروژه هایی است که به سرانجام می رسد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: