bazarnews

کد خبر: ۷۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سقف وام بدون ضامن برای بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۲ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش یافت.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد وام به بازنشستگان گفت: سقف وام بدون ضامن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی که تعداد آنها به ۳.۵ میلیون نفر می رسد از ۲ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است. این وام بدون ضامن و در شکل تسهیلات قرض الحسنه خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به اینکه از ظرفیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش مهارت به جامعه ایثارگر و فرزندان شهدا و جانبازان استفاده می شود، گفت: برای جذب این افراد در بازار کار بهترین کمک مهارت آموزی و آموزش مهارت است.
* سقف تسهیلات بدون ضامن بازنشستگان ۵ میلیون تومان شد
همچنین شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات بدون ضامن تا سقف ۵ میلیون تومان توسط بانک رفاه به بازنشستگان مشمول قانون تأمین اجتماعی پرداخت می شود.
وی همچنین در مورد تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی اظهار داشت: براساس سیاست دولت برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر قرار شد حدود ۱.۲۲ میلیارد دلار با نرخ های کشور تبدیل به ریال شده و همچنین ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از منابع بانک ها نیز تجهیز شود و در اختیار متقاضیان اشتغال قرار گیرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: