bazarnews

کد خبر: ۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
آخرین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ بازتاب بسیار منفی در شبکه‌های اجتماعی داشته، به گونه‌ای که می‌توان آن را در این جمله خلاصه کرد: حالمان از سیاست به هم می‌خورد!
بازار نیوز - به نقل از سی نت، میلیون‌ها آمریکایی و دیگر شهروندان کشورهای مختلف که این مناظره را میان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشاهده کردند، از حملات و افشاگری‌های این دو نفر به یکدیگر و بازی‌های کثیف سیاسی آنها بر علیه یکدیگر کاملا مشمئز شده‌اند.
 
بررسی‌های کارشناسی بر روی شبکه‌های اجتماعی در حین و بعد از برگزاری مناظره یاد شده نشان می‌دهد که حداقل در شبکه‌های اجتماعی نمی‌توان هیچ یک از این دو نفر را موفق تلقی کرد، اما ترامپ در مقام مقایسه وضعیت بدتری در مقایسه با کلینتون دارد.
 
بر اساس بررسی‌های Brandwatch احساسات منفی در قبال ترامپ در توییتر برابر با 62.4 درصد بوده است. اما این رقم در مورد هیلاری کلینتون کمتر بوده و برابر با 53.8 درصد است.
 
Brandwatch بر این باور است که این جمله ترامپ خطاب به کلینتون که چه زن شروری هستی بسیار به ضرر وی تمام شده است. جمله کلینتون خطاب به ترامپ که او را آلت دست روسیه توصیف کرده نیز به مذاق بسیاری از کاربران حامی وی خوش امده است. این دو جمله سوژه بسیاری از توییت‌های ارسالی در حمایت از کلینتون بوده‌اند.
 
یکی دیگر از اظهارات ترامپ که سوژه مخالفت با وی شده این بوده است: ما تعدادی مهاجر بد در اینجا داریم. علاوه بر این اظهارات کلینتون در واکنش به ترامپ در مجموع واکنش‌های مثبتی تری در مقایسه با ترامپ به همراه آورده است.
 
بر اساس بررسی‌های برندواچ در دو مناظره اول هم احساسات منفی نسبت به کاندیداها بیشتر از احساسات مثبت و در مورد هر دو نامزد در حدود 60 درصد بوده است، اما در مناظره سوم ترامپ گوی سبقت را از کلینتون ربوده است.
 
بعد از اتمام این مناظره ترامپ و کلینتون به ترتیب 59 و 41 درصد از بحث ها را در توییتر و 56 و 44 درصد از بحث ها را در فیس بوک به خود اختصاص دادند. علاوه بر این به ترتیب 13 و 6 هزار نفر به تعداد دنبال کنندگان کلینتون و ترامپ در توییتر افزوده شد.
 
بر اساس بررسی‌های Affinio بیش از 15 میلیون کاربر در شبکه های اجتماعی به بحث در مورد این مناظره پرداخته اند. اوج بحث ها در توییتر در این زمینه به ترتیب در مورد عدم احترام ترامپ به زن ها، تردید وی در مورد پذیرش نتایج انتخابات، روسیه، سلاح های هسته ای و آلت دست روسیه نامیده شدن ترامپ توسط کلینتون بوده است.
فارس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: