bazarnews

کد خبر: ۷۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
وزیر ارتباطات با آغاز سال تحصیلی جدید، در چند استوری راهکارهای درست برای نظارت والدین بر آموزش مجازی و استفاده دانش آموزان از اینترنت را تشریح کرد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در اینستاگرام خود نوشت: آغاز سال تحصیلی جدید فرا رسیده است، ممکن است شما نیز مجبور باشید از آموزش مجازی استفاده کنید. تلاش می کنم اطلاعات خلاصه و مهمی را درباره نحوه استافده و هزینه ها تقدیم تان کنم.
وی با تاکید بر نگرانی والدین از آفات فضای مجازی گفت: اگر فرزند شما از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می کند، شما می توانید با استفاده از قابلیت family safty سیستم عامل ویندوز، مراقب حضور فرزنداتان در فضای مجازی باشید و دسترسی او را مدیریت کنید.
جهرمی اضافه کرد: اگر فرزند شما از تبلت یا گوشی هوشمند اندروید استفاده می کند، ساده ترین کار برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک در فضای مجازی، استفاده از ابزار google family link است.
وزیر ارتباطات تشریح کرد: اگر هنوز ابزاری برای فرزند خود تهیه نکرده اید یا علاقمند به گره گشایی نیازمندان و خرید تبلت برای آن ها هستید، توصیه می کنم از تبلت های ایرانی «انارستان» خرید کنید. «انارستان» تمام ابزارهای مدیریت والدین را دارد و مطابق فرهنگ ایرانی - اسلامی برای نیاز کودکان ساخته شده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: