bazarnews

کد خبر: ۷۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
زاکربرگ ابراز نگرانی کرد که نتایج انتخابات به طور بالقوه ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد تا نتیجه نهایی شود و منجر به افزایش خطر ناآرامی های داخلی در سراسر کشور شود.

شبکه اجتماعی فیسبوک روز پنجشنبه اعلام کرد، در هفته آخر قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده تبلیغات سیاسی جدید را مسدود می کند.
این اقدام در یک پست فیسبوکی توسط مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت اعلام شد.
زاکربرگ نوشت: ما در هفته آخر مبارزات انتخاباتی، تبلیغات سیاسی جدید را مسدود خواهیم کرد.
وی افزود: گذار کارزارهای انتخاباتی از مرحله رای گیری انتخاباتی از اهمیت فراوانی برخوردار است و من به طور کلی اعتقاد دارم بهترین پادزهر برای سخنرانی بد، سخنرانی بیشتر است، اما در روزهای پایانی انتخابات زمان کافی برای اعتراض به ادعاهای جدید وجود ندارد.
زاکربرگ افزود: بنابراین در هفته قبل از انتخابات، ما تبلیغات سیاسی جدید را نمی پذیریم.
وی گفت: تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغاتی را که قبل از هفته آخر شروع به پخش کرده اند ادامه دهند و هدف گذاری را برای آن تبلیغات برنامه ریزی کنند، اما این تبلیغات از قبل به صورت شفاف در بخش «Ads Library» (بخش تبلیغات) ما منتشر خواهد شد تا هر کسی، از جمله پژوهشگران و روزنامه نگاران، بتوانند آنها را بررسی کنند.
این اقدام بخشی از تلاش فیس بوک برای جلوگیری از ورود اطلاعات غلط پیش از انتخابات ۳ نوامبر است.
فیسبوک که ماهانه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، از فصل دوم مبارزه شدید خود برای جلوگیری از نشر اخبار جعلی را آغاز کرده است.
زاکربرگ در پست خود توضیح داد که فیس بوک همچنین به همکاری خود با مقامات انتخاباتی برای حذف اطلاعات نادرست درباره رأی دادن ادامه می دهد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: