bazarnews

کد خبر: ۷۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
دبیر جدید انجمن داروسازان ایران گفت: بحث نسخه الکترونیک نیز یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید برای آن بستر سازی شود.

جلیل سعیدلو، دبیر جدید انجمن داروسازان ایران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در خصوص مهمترین اولویت های کاری خود اظهار داشت: مهمترین برنامه ها و اولویت های کاری در این مقطع زمانی که کشور با بحث کرونا مواجه است و مسؤولیت داروسازان و نقش آنها در تامین سلامت مردم، چند برابر شده است.
وی افزود: تقویت جایگاه داروسازان در نظام بهداشت و درمان کشور و روان سازی ایفای مسؤولیت آنها است.پیگیری مطالبات داروسازان مثل بحث تعرفه داروسازان که مورد اجماع فعالان حوزه سلامت است، از دیگر موضوعاتی است که باید نسبت به آن اهتمام صورت گیرد.
سعیدلو افزود: تعامل و نزدیک کردن انجمن های مختلفی که در حوزه داروسازان فعال هستند، یک ضرورت است که باید نسبت به آن توجه شود و فضایی ایجاد کرد که همه پتانسیل ها و ظرفیت های داروسازان کشور، در یک راستا قرار گیرند و هم افزایی شکل بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: بحث نسخه الکترونیک نیز یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید برای آن بستر سازی شود و طرفین شرایط یکدیگر را درک کنند و از اقدامات شتابزده و بدون فراهم شدن زیرساخت پرهیزکنند تا کشور بتواند از مواهب نسخه الکترونیک بهره مند شود.
به گفته دبیر انجمن داروسازان ایران، استحکام بخشیدن به ساختار انجمن داروسازان و پررنگ کردن نقش و حضور انجمن در فرایندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری از دیگر اولویت ها است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: