bazarnews

کد خبر: ۷۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
به گفته دیو جوانز مدیرعامل سایفرتریس، ردیابی یک موضوع حیاتی برای رمزارز‌های پیگیرگریز محسوب می‌شود، زیرا در صورتی که ریسک‌های مرتبط با این دسته از رمزارز‌ها قابل ارزیابی نباشند، برخی از دولت‌ها محدودیت‌های شدیدی را بر تراکنش‌های رمزارز‌های پیگیرگریز وضع خواهند کرد.
گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: طراحی رمزارز پیگیرگریز مونرو برای حفظ حریم خصوصی کاربران در زمان انجام تراکنش ها، استقبال دسته‌ای از فعالان حوزه رمزارز‌ها که به این ویژگی اهمیت می‌دهند را به همراه داشته است.

این ویژگی همچنین موجب شده است که مونرو پس از بیت کوین به دومین رمزارز رایج در دارک وب تبدیل شود. با این وجود و بر اساس ادعای شرکت سایفرتریس، ابزار جدید ردیابی این شرکت امکان جستجو، بررسی و ردیابی تراکنش‌های شبکه مونرو را برای سازمان امنیت داخلی آمریکا فراهم می‌کند.

این ابزار برای ردیابی دارایی‌های سرقت شده و یا دارایی‌های مورد استفاده در فعالیت‌های غیر قانونی توسط سرویس امنیت داخلی آمریکا توسعه داده شده است و صرافی ها، میز‌های معاملاتی و صندوق‌های سرمایه گذاری نیز از آن منتفع خواهند شد. این ابزار امکان تشخیص دارایی‌های حاصل از فعالیت‌های غیر قانونی و یا دارایی‌های ارسال شده از مناطق مورد تحریم را برای این شرکت‌ها فراهم می‌سازد. به علاوه، سایفرتریس قصد دارد در آینده ویژگی‌های بیشتری را همانند دسته بندی تراکنش‌های هر فرد، شناسایی کیف‌های پول و ارتباط تراکنش‌های مونرو با صرافی‌ها را به این ابزار اضافه کند.
 
قابلیت جدید رمزارز‌ها در دنیا چیست؟

اگرچه به نظر می‌رسد این ابزار در برابر اهداف مونرو و دیگر رمزارز‌های پیگیرگریز ارائه شده است، سایفرتریس با اشاره به حذف مونرو از فهرست معاملاتی برخی صرافی‌ها به دلیل ناسازگاری با قوانین، ساخت این ابزار را در بلندمدت به سود مونرو ارزیابی می‌کند.

به گفته دیو جوانز مدیرعامل سایفرتریس، ردیابی یک موضوع حیاتی برای رمزارز‌های پیگیرگریز محسوب می‌شود، زیرا در صورتی که ریسک‌های مرتبط با این دسته از رمزارز‌ها قابل ارزیابی نباشند، برخی از دولت‌ها محدودیت‌های شدیدی را بر تراکنش‌های رمزارز‌های پیگیرگریز وضع خواهند کرد و یا حتی استفاده از این رمزارز‌ها را ممنوع خواهند ساخت.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: