bazarnews

کد خبر: ۷۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
داوطلبان مجاز به تعیین رشته در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال۹۹ از امروز تا سه‌شنبه ۱۸شهریور می‌توانند ۱۰۰کدرشته محل را انتخاب کنند.

نتایج اولیه کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ پنج شنبه منتشر شد. داوطلبان مجاز آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از امروز شنبه ۱۵ شهریور تا سه شنبه ۱۸ شهریور می توانند نسبت به انتخاب ۱۰۰ کدرشته محل اقدام کنند.

متقاضیانی که بر اساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام کنند.

1- دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، از عصر روز پنج‌شنبه در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت شده است.

2- به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) اقدام کرده و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب کرده و پس از آن در فرم پیش‌نویس درج کنند و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از شنبه ۱۵ شهریور تا سه شنبه ۱۸ شهریور برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است نسبت به ثبت کد رشته محلهای انتخابی (حداکثر 100 کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید 15 رقمی توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است.

3- متقاضیان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته، بندهای ذیل را مشاهده می کنند که در صورت علامتگذاری در یکی از این موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده می‌شود. بدیهی است هر زمان‌ مشخص‌ شود که‌ متقاضی‌ حقایقی را عمداً یا سهواً کتمان‌ کرده، در هر مرحله ‌(پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ ‌و ...) که باشد، از این آزمون‌ و آزمون‌ سال‌ بعد محروم‌ خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب می شود.

 

فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: