bazarnews

کد خبر: ۷۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
پسر حدود ۵۰ میلیون تومان، دختر حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان. قیمت کودک و نوزاد خیلی متفاوت است. نوزادها از کودکان گران تر هستند؛ آن هم اگر نوزاد دختر باشد. خرید و فروش نوزاد می کنند؛ آن هم به طور حرفه ای. چت می کنند و شماره می دهند، ارسال چند تا عکس، واریز پول و در آخر تحویل نوزاد.

روزنامه شهروند در ادامه نوشت: «خرید و فروش نوزادان در اینستاگرام جنجال به پا کرده. حکایت نوزادانی که پس از به دنیا آمدن فروخته می شوند، حکایت دردناکی است. کودکانی که ناخواسته وارد این دنیا شده اند تا پول سیاهی برای پدر و مادرشان شوند. این گوشه ای از ماجرای عجیب وغریبی است که این روزها در فضای مجازی شاهد آن هستیم؛ هرچند پلیس فتا بسیاری از این افراد را شناسایی و دستگیر کرده است اما گویا ماجرا همچنان ادامه دارد.
شاید تا چند دهه قبل زوج هایی که صاحب فرزند نمی شدند، تنها یک راه داشتند آن هم به سرپرستی گرفتن یک کودک بی سرپرست بود. اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن راه های درمانی، بسیاری از زوج ها می توانند طعم شیرین پدر و مادرشدن را بچشند. اما متاسفانه کار به اینجا ختم نمی شود و گاهی اوقات حتی از دست علم پزشکی هم برای این که زوج ها بتوانند صاحب فرزند شوند، کاری برنمی آید. درست اینجای ماجراست که پای سودجویان و تبهکاران به میان می آید. همان دسته از تبهکارانی که همیشه در کمین نشسته اند تا از آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرند.
از برگه روی دیوار تا تبلیغ در فضای مجازی
ماجرای فروش نوزادها، ماجرای دردناکی است که غم بزرگی در آن نهفته است. قدیم ترها گاهی اوقات روی در و دیوار شهر برگه هایی را نصب می کردند که نوشته شده بود، نوزادفروشی. اما حالا این برگه ها کمتر دیده می شود و آگهی فروش نوزادان سر از فضای مجازی درآورده است. کافی است نگاهی بیندازید و با سرچ چند کلیدواژه و هشتگ به خواسته مورد نظرتان برسید. هشتگ واگذاری نوزاد یا سرپرستی نوزاد. آن موقع است که با دنیایی از عکس و مطلب روبه رو خواهید شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: