bazarnews

کد خبر: ۷۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از توافق شهرداری تهران با وزارت کشاورزی بمنظور واگذاری بهره برداری از اراضی و منابع طبیعی شهر تهران به شهرداری خبر داد.

زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران صبح دوشنبه-۱۷ شهریور- در آیین گشایش پروژه های سازمان مدیریت پسماند گفت: رویکرد مدیریت شهری، رویکردی زیرساختی و در راستای مقابله با چالش ها و رفع معضلات شهری است. در این دوره از مدیریت شهری به جای پرداختن به کارهای روبنایی و شعاری به کارهای زیرساختی پرداخته شده است تا مردم تهران از آن بهره مند شوند و مشکلات شهر کاهش پیدا کند.
صدراعظم نوری افزود: اقداماتی در فضای شهری و فضای سبز انجام شده که در حفظ محیط زیست اثرگذار است؛ از جمله آنها می توان به توافق نامه ای که هفته گذشته بین شهرداری تهران با وزارت نیرو امضاء شد اشاره کرد که در راستای آن منابع آبی شهر تهران مدیریت می شود. بر این اساس آب خام به جای استفاده در آبیاری فضای سبز برای مصارف ضروری و شرب استفاده می شود و آبیاری فضای سبز از طریق پساب خواهد بود.
او با بیان اینکه ۴۰۰ حلقه چاه در تهران وجود دارد که توسط شهرداری مدیریت می شود، عنوان کرد: در حال حاضر کمتر از ۱۰ درصد فضای سبز از طریق پساب آبیاری می شود، در واقع هفت میلیون متر مکعب آبیاری به روش پساب است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: