bazarnews

کد خبر: ۷۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
سیدحسین حسینی همچون دیدارهای فصل نوزدهم لیگ برتر در آسیا نیز مرد شماره یک آبی ها خواهد بود.

با اینکه مسئولان استقلال روز گذشته رشید مظاهری دروازه بان مطرح تراکتور را به خدمت گرفتند اما این دروازه بان فعلا بازی نمی‌کند. استقلالی ها که پنجره نقل و انتقالاتی شان بسته است هنوز نتوانستند بازیکنان جدید خود را در لیست آسیایی قرار بدهند و به همین خدمت احتمالا مظاهری برای 4 دیدار باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا جایی در لیست ابی ها نخواهد داشت. از سوی دیگر با توجه به شکایت تراکتور از مظاهری مسئولان استقلال نمی‌خواهند درباره این گلر ریسک کنند و فعلا به او بازی نمی‌دهند.


با این شرایط در 4 بازی باقیمانده دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم سیدحسین حسینی دروازه بان اول ابی ها خواهد بود. حسینی که گفته می‌شد از حضور مظاهری دلخور است، این مساله را تکذیب و بابت اشتباهاتش در فینال از هواداران هم عذر خواهی کرد.


او حالا از امروز بار دیگر تمریناتش را با استقلال از سر می‌گیرد و خودش را آماده مسابقات بعدی در لیگ قهرمانان خواهد کرد تا همچون بازی های لیگ و حذفی مرد شماره یک تیمش درون چارچوب باشد.


گفتنی است؛ حسینی یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد و باید دید بعد از مسابقات لیگ قهرمانان با توجه به حضور مظاهری چه تصمیمی درباره آینده اش خواهد گرفت.

 

ورزش سه

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: