bazarnews

کد خبر: ۷۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
چهار ماه است که وزارت صمت بدون وزیر اداره می شود و در همین مدت، قیمت خودروها بدون ترمز در حال افزایش است.

روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت: 
به گزارش تابناک، ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری بود که رضا رحمانی توسط رئیس جمهور از راس وزارت صمت کنار گذاشته شد و حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست معرفی گردید. وی در ۲۴ ساعت دو معاون و یک مدیرکل وزارت صمت را برکنار کرد و در نهایت خودش نیز در ۲۲ مرداد ماه سال جاری از مجلس رای اعتماد نگرفت تا جعفر سرقینی به عنوان سرپرست جدید انتخاب شود.
بیشتر بخوانید:
اکنون وزارتخانه ای که خود باید عامل ثبات بازارها از جمله بازار خودرو در این روزها باشد، خود گرفتار بی ثباتی مدیریتی است! در چند ماه اخیر روند قیمت کالاهای اساسی صعودی بوده و برخی کالاها افزایش قیمت چشمگیری را داشتند. این افزایش قیمت چشمگیر را می توان به عنوان نمونه در بازار خودرو مشاهده کرد. بازار خودرو از ابتدای تابستان سال جاری، روند قیمتی صعودی را طی کرده و هرچه به انتهای فصل نزدیکتر می شویم قیمت ها در این بازار نه تنها کاهشی نمی شود بلکه همچنان موج جدیدی از افزایش قیمت را نیز تجربه می کند.
بررسی وضعیت قیمت ها در بازار خودرو بیانگر آن است که طی یک هفته گذشته قیمت انواع خودروهای داخلی بین ۵ تا ۲۲ میلیون و قیمت خودروهای مونتاژی حدود ده میلیون تومان و قیمت خودروهای خارجی نیز نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته اند.
در حالی شاهد این بی ثباتی قیمت ها در بازارها و به خصوص در بازار خودرو هستیم که وزارتخانه متولی ساماندهی به این بخش نیز خود از چهار ماه پیش با بی ثباتی مدیریتی روبه رو بوده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: