bazarnews

کد خبر: ۷۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۷ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۱۹۸ نفر رسیده و مرگ ۸۹۶ هزار و ۸۶۷ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.

بنابر تازه ترین آمارها همچنین ۱۹ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۲۷۲ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته اند.
روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می گیرد.
در میان هفت میلیون و دو هزار و ۵۹ مورد ابتلای فعال در سراسر جهان، ۹۹ درصد موارد یعنی شش میلیون و ۹۴۱ هزار و ۷۵۹ نفر وضعیت خفیف داشته اند و تنها ۶۰ هزار و ۳۰۰ مورد معادل یک درصد از کل موارد در وضعیت وخیم قرار دارند.
همچنین از ۲۰ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۱۳۹ پرونده مختومه بیماران مبتلا به کرونا، ۱۹ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۲۷۲ نفر معادل ۹۶ درصد از موارد بهبود یافته و ۸۹۶ هزار و ۸۶۷ نفر معادل چهار درصد از موارد جان خود را از دست داده اند.
آمریکا با بیش از ۶.۴ میلیون مبتلا و نزدیک به ۲۰۰ هزار قربانی تاکنون، همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.
براساس تازه ترین آمارها در حال حاضر در هند و برزیل نیز شمار مبتلایان به این بیماری از چهار میلیون نفر فراتر رفته و این دو کشور پس از آمریکا با آماری چشمگیر، از نظر موارد ابتلا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در جهان دارند. هند هم اکنون از نظر تعداد بیماران دومین کشور پس از ایالات متحده است اما به لحاظ آمار قربانیان همچنان آمریکا و برزیل در جایگاه اول و دوم جهان قرار دارند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: