bazarnews

کد خبر: ۷۶۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی درباره تاخیر پیش آمده برای صدور کارتهای سوخت، اظهار کرد: در شرایط فعلی حداکثر زمانی که برای صدور کارت سوخت درنظر گرفته شده حدود سه ماه است.

وی با تاکید بر اینکه تنها در حوزه بنزین کارت سوخت صادر نمی شود و در بخش گازوییل نیز کارت سوخت صادر می کنیم، تصریح کرد: گازوییل به دلیل اینکه عمدتا مربوط به خودروهای همگانی است و طبیعتا در حمل و نقل نقش مهمی دارد لذا کمترین زمان را برای صدور کارت این نوع خودروها اختصاص می دهیم.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی افزود: صدور کارت سوخت بخش خودروهای عمومی گازوییلی زیر 20 روز صادر و ارسال می شود و هیچ تاخیری نیز تا کنون به وجود نیامده، در حوزه بنزین نیز اولویت بندی صورت گرفته به گونه ای که خودروهای عمومی و وانت بارها کمتر از یک ماه کارت سوخت خود را دریافت کردند.
کاهی با اشاره به بخش خودروهای شخصی و موتورسیکلتها نیز گفت: تاخیر به وجود آمده در این بخش بوده که علت آن نیز شیوع ویروس کرونا است، تعهدی که وزارت نفت برای صدور کارت سوخت دارد، حدود دو ماه بوده و من گمان میکنم که تا مهرماه به حالت عادی بازگردیم و بتوانیم طی دو ماه کارت سوخت متقاضیان را صادر کنیم.
وی با اشاره به کارت های سوخت مفقودی و سرنوشت آن ها، اظهار کرد: اگر کارت سوخت افراد در جایگاه بماند، سه روز در همان جایگاه خواهد ماند و بعد از این زمان به مدت یک هفته در نواحی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران نگهداری می شود و بعد از آن اگر صاحب کارت اقدام به دریافت نکرد باید درخواست المثنی بدهد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
تیر ماه ثبت نام کردم برای المثنی کارت سوخت ولی کسی جواب نمیده که کی بدستم میرسد
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: