bazarnews

کد خبر: ۷۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶
رضا یلوه اعلام کرد که در جلسه روز گذشته سرپرست مدیرعاملی سرخ‌پوشان با گل محمدی اختلافات حل شده است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رادیو ایران درباره استعفای یحیی گل محمدی گفت: بحث جدایی و استعفای یحیی گل‌محمدی منتفی شده است و ایشان روز گذشته جلسه‌ای با آقای رسول پناه داشتند و آقای رسول پناه نیز در تمرین شب گذشته حضور پیدا کردند و اختلافات برطرف شده است. وی در ادامه صحبت‌های خود درباره خریدهای جدید پرسپولیس گفت:  آقای رغبتی از سوی هیات مدیره به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه انتخاب شدند و مذاکرات با بازیکنان مدنظر لیست سرمربی تیم را انجام دادند. با 2 خریدی که امروز داشتیم لیست بزرگسال‌مان و بازیکنانی که در لیگ برتر می‌توانستیم جذب کنیم، تکمیل شد. با چند بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستیم تا ببینیم چه نتیجه‌ای دارد.

یلوه در واکنش به مذاکره حسین مرادمند با استقلال و پرسپولیس و خبر توافق با آبی‌ها گفت: حرکتی که مرادمند در مذاکره با ما انجام داد، کار خوبی نبود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در توضیح موضوع سقف قرارداد گفت: به بازیکنان جدید و قدیمی اعلام کردیم که از سقف در نظر گرفته شده توسط باشگاه نمی‌توانیم بیشتر قرارداد ببندیم و ناراحتی بعضی از آنها هم به همین دلیل بود.

رضا یلوه در واکنش به جدایی علیپور نیز گفت: هنوز از برگشت علی علیپور ناامید نیستیم و امیدواریم حداقل در آسیا برای ما بازی کند؛ صحبت‌هایی درباره ایشان انجام داده‌ایم و امیدوارم در رقابت‌های پیش‌رو و آسیایی بتوانیم از ایشان استفاده کنیم.

 

ورزش سه

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: