bazarnews

کد خبر: ۷۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
جهانگیری با تاکید بر اینکه دغدغه ای برای تامین کالاهای اساسی و دارو نداریم، گفت: برای عبور از مشکلات و دشواری ها وقت گذاشته و راه حل های لازم را پیدا کرده ایم.

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح همزمان ۳۸۳ طرح تعاونی در سراسر کشور گفت: بخش تعاون کار های ماندگاری برای کشور کرده و در این طرح ها با سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای بیش از ۲۶ هزار و ۶۹۱ نفر شغل ماندگار و تولیدی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: آرمان های متعددی برای اقتصاد و نظام خود داریم و هیچ وقت نباید آن آرمان ها را فراموش کنیم. یکی از اصلی ترین آرمان های جمهوری اسلامی استقرار عدالت در کشور و رفع فاصله های نگران کننده طبقاتی است تا مردم از رفاه و آسایش مناسب برخوردار باشند.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: در عرصه عدالت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، شاید احساس کنیم که خیلی با آنچه می خواستیم، فاصله داریم، اما این نباید سبب شود از هدفی که داریم، منصرف شویم؛ باید با تلاش بیشتر به سمت تحقق اهداف و آرمان ها حرکت کنیم؛ بنابراین گزارش ۳۸۳ طرح تعاونی با مشارکت ۳۳ هزار و ۷۱۵ عضو و سرمایه گذاری بالغ بر ۳ هزار و پنج میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۲۶ هزار و ۶۹۱ نفر افتتاح شد.
از مجموع این ۳۸۳ طرح ۲۱۷ طرح (۵۷ درصد) درحوزه تولید، ۶۹ طرح دربخش خدمات (۱۸ درصد) و ۹۷ طرح درگرایش های توزیعی و مسکن (۲۵ درصد) است.
در مجموع در طرح های افتتاحی حدود ۳ هزار و پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که از این مبلغ بیش از یک هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان درطرح های تعاونی های تولیدی، ۲۱۹ میلیارد تومان درطرح های خدماتی و یک هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان در طرح های مسکن وتعاونی های توزیعی سرمایه گذاری شده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: