bazarnews

کد خبر: ۷۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
دو بازیکن استقلال در محل مذاکرات این باشگاه حضور پیدا نکردند و احتمالا همراه این تیم به قطر نمی‌روند.

استقلال در حالی تا ساعاتی دیگر تهران را به مقصد دوحه، محل برگزاری چهار مسابقه باقی مانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ترک می‌کند که گفته می‌شود محمد دانشگر و علی کریمی تیم خود را در این سفر همراهی نخواهند کرد.

دانشگر و کریمی در شرایطی غایبان احتمالی سفر استقلال به دوحه خواهند و آبی‌ها را در چهار بازی آسیایی همراهی نمی‌کنند که گفته می‌شود برای انجام مذاکره با احمد سعادتمند، مدیرعامل این باشگاه به هتل آزادی می‌روند ولی این اتفاق نیفتاد.

این مدافع و هافبک استقلال قرار بود چهارشنبه شب در هتل آزادی حضور پیدا کرده و برای تمدید قرارداد صحبت‌های خود را انجام دهند و همراه تیم به قطر بروند ولی هیچکدام در جلسه با سعادتمند شرکت نکردند تا مشخص شود همراه تیم در لیگ قهرمانان نخواهند بود.

البته یکی از اسپانسرهای باشگاه استقلال به خبرنگار ما در هتل آزادی عنوان کرده که محمدحسین مرادمند، خرید جدید آبی‌ها در جلسه عقد قراردادش به آنها گفته رضایت علی کریمی را جلب می‌کند و باید منتظر ماند و دید این اتفاق می‌اُفتد یا خیر.

برخی افراد نیز مدعی شدند که مذاکره با علی کریمی توسط یکی از مدیران باشگاه استقلال در هتل دیگری در تهران انجام گرفته که این خبر به تایید نرسیده است.

 

ورزش سه

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: