bazarnews

کد خبر: ۷۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
هافبک جوان شهرخودروی مشهد می‌گوید با وجود شکست در دو مسابقه ابتدایی تیمش شانس خوبی برای صعود از گروه دارد.

علی طاهران درباره شرایط تیمش قبل از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: شرایط فنی خوبی داریم. بعد از چند روز استراحتی که داشتیم با حضور آقای رحمتی در راس کادرفنی تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. از نظر فنی و روحی در بالاترین سطح خود قرار داریم و انشاالله با قدرت در رقابت‌های آسیایی به میدان می‌رویم.

وی درباره حضور رحمتی به عنوان سرمربی شهرخودرو بیان کرد:‌آقا مهدی بمب انگیزه است. او به واسطه سالها حضور در فوتبال تجربه گرانبهایی دارد که این تجربه را به دوران مربیگری اش آورده است. ایشان رابطه گرم و خوبی نیز با بازیکنان دارد و با حضور او از نظر انگیزشی تیم در وضعیت خیلی خوبی قرار گرفته است. شک ندارم اگر به آقای رحمتی زمان داده شود، او می‌تواند در شهرخودرو موفق شود و در آینده یکی از بزرگترین مربیان فوتبال ایران باشد.

هافبک شهرخودرو با اشاره به شباب الاهلی امارات تاکید کرد: تیم شباب الاهلی بسیار قدرتمند است. آنها در لیگ امارات هم شرایط خوبی دارند و رقیب سرسختی برایمان محسوب می‌شوند. قطعا کار سختی داریم اما کادرفنی آنالیز خوبی از این تیم داشته تا با شناخت کامل به میدان برویم. بی تردید انگیزه زیادی برای کسب اولین برد آسیایی داریم و فکر می‌کنم کل تیم هم به این مساله واقف هستند که می‌شود نتیجه خوبی بگیریم.

طاهران درباره شانس تیمش برای صعود از گروه آسیایی افزود: ما دو بازی اول را باخته ایم اما هنوز 4 مسابقه باقیمانده و شانس مناسبی داریم. همه کار برای صعود از گروه مان انجام می‌دهم. امیدوارم لطف خدا هم شامل حالمان شود و بتوانیم مردم مشهد را خوشحال کنیم.

 

ورزش سه

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: