bazarnews

کد خبر: ۷۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
رغبتی می‌گوید که باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند فقط یک نفر را در نظر بگیرد و باید با همه یکسان رفتار کند.

در روزهای اخیر موضوع تمدید شجاع خلیل زاده حواشی و واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است. پس از این که او در گفتگو با خبرنگار ما اظهاراتی تند را انجام داد و گفت که بعد از لیگ قهرمانان تکلیفش را با پرسپولیس مشخص کرد، در برنامه کریم باقری نیز حضور یافت و گفت که بازرس وزارت ورزش اجازه تمدید با او را نمی‌دهد. حالا علی رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس و مسئول ارشد نقل و انتقالات این تیم توضیحاتی را ارائه کرده که در زیر می‌خوانید:

 

* سه جلسه رسمی با شجاع داشتیم


از مسائلی که مطرح شده است تعجب می‌کنم. اظهارات وی به شوخی می‌ماند تا واقعیت. آقای خلیل‌زاده در یکی، دو هفته‌ای که باشگاه به شدت درگیر نقل و انتقالات و رفع نیازهای تیم با توجه به فاصله کم تا لیگ قهرمانان بوده است، مراجعه کرد، دو، سه جلسه غیر رسمی هم داشتیم. آقای خلیل‌زاده کل امور قراردادی خودش را به مدیر برنامه سپرده است و جلسه رسمی با وی برگزار می‌شود. این مواردی که درباره دستور وزارت ورزش عنوان شد، صحت ندارد.

 

* نهادهای نظارتی را باید توجیه کنیم


نهادهای نظارتی در باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس که دولتی است، مستقر هستند. روی مسائل مالی و قراردادها نظارت دارند. برای هر قرارداد، باید توجیه و توضیح وجود داشته باشد ولی این طور که او مطرح کرده نیست.

* نمی‌توانستیم فقط شجاع را در نظر بگیریم


با مدیربرنامه خلیل‌زاده هم دو جلسه رسمی داشتیم که آخرین آن سه شنبه بود. پیشنهاد خودشان را مطرح کردند. تصمیم درباره این پیشنهاد را یک نفر انجام نمی‌دهد. باید در هیات مدیره مطرح شود. هیات مدیره هم که نمی‌تواند یک نفر را در نظر بگیرد. باید بازیکنان دیگر را هم لحاظ کند. باید یک تصمیم برای همه بچه‌ها بگیریم. این مساله به زمان بیشتری نیاز دارد و بعد از لیگ قهرمانان برای آن تصمیم می‌گیریم. با عجله و با فشار که نمی‌شود این کار را انجام داد.

 

* نیازهای اضطراری داشتیم


آقای خلیل‌زاده تا دو سال دیگر قرارداد دارد و دوباره درباره مفاد قرارداد بحث وجود دارد. در فاصله کوتاه تا رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که جای این حرف‌ها و تمدید نبود، با این وجود جلسه رسمی با مدیربرنامه وی داشتیم. ما در این زمان کم باید مسائل روی زمین مانده و رفع نیازهای اضطراری تیم در حوزه بازیکن را بر طرف می‌کردیم. نمی‌توانستیم این‌ها را رها کنیم. بعد از آسیا فرصت کافی برای این مسائل وجود دارد تا به آن ورود کنیم و اکثر بازیکنان هم مدیربرنامه رسمی دارند.

 

* این نوع تمدید فاقد اعتبار است


در کنار تمام این موارد باید توجه داشت که در بعضی موارد بندهای فسخ قرارداد وجود دارد. بعضی بازیکنان با اصرار و فشار خواهان اضافه شدن این بند به قرارداد می‌شوند. مفهوم چنین بندی آن است که هر قدر هم مدت قرارداد، طولانی شود، یک ساعت بعد از قرارداد اگر شرایط، فراهم شود، می‌توانند بروند. بعضی هم برای تمدید خواهان، تسهیل شرایط مربوط به بند جدایی می‌شوند که در عمل می‌تواند باعث کاهش مدت همکاری هم بشود. چنین تمدیدی فاقد ارزش واقعی است.

 

ورزش سه

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: