bazarnews

کد خبر: ۷۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
در گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه ساعت 22:30 در کشور قطر به مصاف التعاون عربستان می رود و سپاهان نیز از ساعت 22:30 در گروه D به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

پرسپولیس قبل از کرونا در لیگ قهرمانان دو مسابقه انجام داد که فقط یک امتیاز کسب کرد. نتایجی که مورد انتظار هواداران و حتی خود گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس نبود. این رقابت ها با وقفه ای چند ماهه دوباره از سرگرفته می شود.شاگردان گل محمدی در اولین مسابقه باید به مصاف صدرنشین گروه التعاون عربستان بروند که 6 امتیازی است و هیچ گلی هم دریافت نکرده است. 
پرسپولیس اگر می خواهد از گروهش در لیگ قهرمانان صعود کند باید بردهای آسیایی خود را از دیدار با این حریف سعودی آغاز کند که البته کار راحتی نیست. پرسپولیس در روزهای اخیر و قبل از رفتن به قطر با حواشی مختلفی همراه بود از جدایی بازیکنانی مثل علیپور و ترابی گرفته تا تهدید به استعفای گل محمدی و حالا هم انتشار میزان دستمزدی سرخپوشان از باشگاه خواسته است. 
از سویی دیگر افشین پیروانی مدیر تیم هم روز گذشته به شدت از میزبانی نامناسب قطر که میزبان جام جهانی آینده است به شدت انتقاد کرد و آن را در شان تیم های ایرانی ندانست. تمام این مسایل قبل از سوت آغاز بازی است و در میدان همه باید تمرکزشان را روی کار فنی خود بگذارند و با تمام توان برای موفقیت وسربلندی پرسپولیس و فوتبال ایران بازی کنند.
قطعا زمین هموار ورزشگاه های قطر به بازیکنان تکنیکی پرسپولیس اجازه هنرنمایی می دهد. پرسپولیس در صورت برد می تواند جبران دو بازی قبلی را داشته باشد و برای صعود امیدوار باقی بماند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: